designermom Kızlar sata göre 5+3 hamileyim. Ama kasiklarimda hep batma oluyor.Yürürken falan hafif ağrılı oluyor ilk gebeliğim düşükle sonuçlandığı icin hep bir korku oluyor içimde ister istemez.İlk haftalarda normaldir dimi
Ebruuuusalman designermom cok jormal benim halen ara ara oluyor bazen agriyan kasigimin ustune yatiom yanlislikla agrisiyla uyaniom
Esila75 designermom bende aynı durumdan müzdaripim maalesef 7+3 ağrıdan arada ağladığımı biliyorum. İnşallah sağlıkla kucağımıza alırız 🤲
Nistik Bende 5 haftalik gebeyim bende 3 ay once bi düşük yaptim cok korkum vardi fakat doktorum normal olduğunu soyledi. İlk donemler agrilar oluyo
designermom Nistik ilk gebeliğimde pek boyle belirtiler olmamıştı canım simdi en ufak Seyde korkuyorum
Acemianne9 Benimde oluyordu hatta bacağıma vuruyordu ağrısı bazen. Doktora sorduğumda normal demişti önemli olan kanama olmaması dedi. Yinede doktorunuza belirtmekte fayda var.
Bfduam designermom kuzum çok normal hiç endişelenme benimde öyleydi. Canım adetine yakın ovulasyon yapmış mıydın, o da koyulaşırmış hamilelikte?
Nistik designermom Benimde ilk hamileligim bu hamileigime gore daha kolaydi. Sanirsam ikincisi daha zor oluyo
eecemce Bende de oluyor doktoruma soruyorum sürekli şiddetli olmadığı sürece ve kanama olmadığı sürece normal diyor 🤲🏻 Öyle böyle telaşla 10 hafta geçti 🙈