Bernako Yaptığım kan uyuşmazlığı testim pozitif çıktı.. Titresi de 1/32 yarın Perinatoloji doktoruna görünEceğim aynı durumu yaşayan var mıydı🥺
Kdrcyd Ben 🙋♀️ 2. Bebek hem de , 1/64 çıktı benim de .cuma gidicem doktora ,sana ne dedi doktor inşallah iyidir
Bernako Kdrcyd Perinatoloji doktoruna gittim Fetal rh tayini istedi.. detaylı ultrasonla baktı.. şuan herşey çok normal çok şükür.. Kan sonucuna göre ilerleyeceğiz bebekte anormal bir anemimoluyor mu olmuyor mu diye 2 haftada bir USG ile bakılacak
Kdrcyd Bernako şükür 🙏 fetal rh Türkiye’de yok diye biliyorum yurt dışına gönderiliyor sanırım kan, fiyat görüştünüz mü ben kadara yapılıyor
Kdrcyd Bernako bana haftalık usg , 2 haftada 1 de kan takibi dedi, Cuma ne dicek bakalım 🥺 her hafta yüreğim ağzımda gidiyorum
Bernako mom8327 bebekle annede uyuşmazlık söz konusu sadece anne negatif baba pozitifse sorun oluyor değilse problem yok ☺️ Bizde bu durum vardı bebeğin kan grubunu öğrenmek için fetal rh tayini istedi Perinatoloji doktorumuz sonucu bekliyoruz