Albatros35 Dogaaa evet canım tam da öyle oluyo sanki demir yalamışsın gibi yediğin şeyden tat alamazsın
Albatros35 Dogaaa sürekli denilemez aslında çoğu zaman oluyordu. Ağız tadımı değiştirmek için kendimi sürekli birşeyler yeme mecburiyetinde hissediyordum