Semaberay benimde kasiklarimda sanci girdi uzanınca geçti birde hep sağ tarafa toplanıyordu nts sancım çıktı kaç gün boyunca yattım sonra sorun yok dediler erken doğum riskine karşı yattım simdi de birşey yapmıyorum uzaniyorum hep sağda gibi doktor normal dedi bele atarsa gel dedi yarum saatte bir kasılma olursa gel dedi