36+2 yım bugün nstde bir tane sancım çıktı 90 Lara kdar doktor iyi dedi sanırım düzensiz olduğu için 35 dakika kaldım cnku beni endişelendiren evde de tabi düzensiz kasılmalarim oluyor ama 90 a kdar çıkması normal midir ki iki hafta önce de çıkmıştı ama 50 lerdeydi sezeryan için gün aldık inşallah o zamana doğum sancılarım başlamaz