Rmzyeasya Merhaba benim ikinci doğumum ilk doğum normal oldu bu ters olduğu için doktor sezaryen diyor sizce bı sıkıntı olmazsa 40.haftaya kadar beklemelimiyim
busranr06 Rmzyeasya biz de 37yiz donmedi drum bekleyelim dedi ama galiba ben beklemek istemiyorum 15 kasim gibi sezeryan olabilirşm🙃
Momlife1 İns Rmzyeasya instagramdan Melike yoga diye bir sayfa var orada ters duran bebekler için hareketler vardı olumlu dönüşler almıyor paylaşıyorsa bakmanızı öneririm
Rmzyeasya busranr06 bnde bı yandan beklemek istemiyorum çünkü artık sağ tarafımin ağrısından uyuyamiyom çok baskı yapiyo