Arkadaşlar 4 aydır evliyim başından beri neredeyse korunmasız ilişki yaşıyoruz birkaç gün korunduk sadece. Eşim çok istiyor çocuk acele ediyor biraz şükür sorunda yok ikimizde baktırdık ama demek ki zamanı var bu da beni biraz geriyor sürekli belirti oluyor yerleşme kanaması gibi şeyler ama negatif oluyorum siz kaçıncı ayda kaldınız ben takmıyorum ama eşim test negatif olunca ağlıyor hatta üzülüyorum