18+2gunlik hamileyim bulantı hala devam ediyor şu an uyuyamıyorum.uc aydan sonra geçer dedi Ler gecmedi kiminin dörtte geçiyor dedi Ler gecmedi dokuz ay sürecek sanırım .doğal yollarla geçirme yönteminiz var mı limonlu şekerli sıcak su içiyorum hap dışında siz neler yapıyorsunuz denemediğim belki iyi gelecek bı şeyler vardır tavsiyeler inizi bekliyorum