Adet olcagım gün ve bi gün önceki gün de leke olmuştu sonra geçti onun ardından ögrendim zaten hamileligimi doktorum hemen progestan başlatmıştı pıhtılaşma var bende o mu sebep oluyo diye de korkuyorum suan corasprin kullanıyorum doktorum yarın sabah gel bakalım dedi inşallah bişey yoktur 😔😔