Merhaba kızlar üç gündür sürekli ama tatlı bir kaşıntım var bugün bu şikayetten dolayı doktoruma gittim cildiyeye yönlendirdi. Arama butonu yine gittiği için geçmişe bakamadım. Gebelik kolestazından şüphelendi. Yarın kan tahlili yaptırmam gerektiği söylendi siz bu süreçte neler yaptınız benim veya bebeğim için risk nedir? İnternetten bakıp da olumsuz düşünceye sahip olmak istemiyorum biliyorsunuz binbir türlü bilgi var. Ama bu süreçten geçenler bilgi verebilirse çok memnun kalırım. Kaşınan yerleri kaşımalı mıyım? Bu arada 23+6 haftalığım.