lentil Muazzezdemr ben daha çatlamadım çatlak olur mu bilmiyorm şuan 38+0dayım.ben vazelin sürüyorm aklıma gelirse duştan sonra. Ama genetik olma ihtimali de yüksektir heralde yoksa çoğu kişi sabah akşam yağlar sürüyo ona rağmen çatlayan var. Ki normalde benm vücudum çatlamaya da müsait aslında. Kilo alıp vermekten sırtımda fln var aslnda. Yani neye göre çatlıyorsn belli değil sanki 😂
HavvaAtasoy Muazzezdemr Badem yağı kıllanma yapıyor Ben mustela,lierac şimdide bio- oil kullanıyorum 36+4 teyim hiç çatlağım yok şükür
tugcesari Merhaba ben badem yağı ile dove krem varya sabah öğlen akşam kullanacağım kadar karistiriyorum masaj yaparak sürüyorum tavsiye ederim aktardan almıştım badem yağını ilk gebeliğimde kullandim ikinciisndede kullaniyorum
Isilmlkongn Lierac krem ve badem yağı kullandım 7.ay bitene kadar hiç çatlağım olmadı ama sonra yavaş yavaş catlamaya başladım. Yapısal biraz da bence bi zaman sonra hiç bisey etki etmiyor
Mrsvaroll Hakiki kakao yağı ve hakiki Hindistan cevizi yağı kullanın geçen gün sordum aktara hakiki olunca çatlak olmuyor bilginize bende kullanıcam 🥰