Bssrrr bak bide diyolar ki ayaklı almayın kıyafet bi iki alın diyorlar ama gezdim dün, ayaksız olanlar da Yenidoğan bebeğe giydirmek için Çok büyük o yüzden öyle diyenleri takma 5 tane kadar belki daha fazla alabilirsin çünkü kış annesiysen kurutmasi Zor olcak çamaşırların birikmesi lazım makineye atabilmek için herşey sorun of🤭