ezg6119 evet 2 kere gittim ikiside hayatımdaki en büyük hatalardan ilk hamileligimde bebeğim gelismemisti neden olur dediğimde bana bu doktorun verdiği cevap şu ‘uzaktan akrabaliklarda çok görülüyor hemen yarın gel su kadar para odiceksin kürtaj yapicam’ baska hastaneye gittim devlet hastanesi mantıklı bir açıklama yapan bir doktora yaptırdım kurtajimi sonra 2. Hamileligimde yine etrafimdaki insanların ısrarı üzerine sadece cinsiyet için gittim 13 haftalikken ogluma %80 %90 kız dedi 1 hafta sonra yine devlet hastanesinde erkek olduğunu öğrendim bir daha da gitmem kimseye de git demem