Mdne2701 bende vardı yazın sıcaktan çıkıyor sanmıştım doktora gösterdim hamilelikte çıkar vücudun bişeye tepki veriyordur dedi krem verdi sürdüm daha büyüdü çoğaldı yine gösterdim cildiyeye göster bide dedi verdiği kremi sürmeyi bıraktım sonra söndü geçti sadece izleri kaldı doğumdan sonra kantoron yağı sür izleri geçsin dedi okadar sen göster istersen cildiye ye