emfa1803 Bugün şeker yüklemesi yaptırdım 50mglık. 145 çıktı carsamba günü de 100mg lık şeker yüklemesi yaptıracağım sizce cokmu yüksek kafama takıldı ilk gebeliğimde hiç böyle bırseyle karşılaşmamıştım
FusunF emfa1803 benim doktorum garanti olsun diye 75 yaptırdı tekrar tekrar yaptırmamak adına Ama doktorunuz diyorsa bir zararı olmaz Ben 50 ve 75 diye duydum 100 ilk defa duydum fazla ama doktorunuz diyorsa birşey olmaz ☺️🤲