mehbur mardinpark şahin beye gittim bir süre ama hastane şartları iyi değil ve çok kalabalık devlet hastanesinden farkı yok doktor iyi ama
İpekyol tavsiye etmediler hiç
Cihanpolde bülent bey çok iyi bir doktor tavsiye ederim birde cihanpolde enes bey var oda baya ilgili yeni geldiği için de çok yoğun değil hastası çok olmuyor 👍🏻