ebru_d_ Kizlar bugün 38+3 olduk, 2-3 gündür sol göğsümün altında içten bı ağrı var eklem ağrısı gibi, üşüttüm mü acaba bilmiyorum ama uyurken dönerken vs çok ağrıyo ya neden acaba 😔
Dilara0638 ebru_d_ ya üşütmüşsündür yada bebeğin ayağı fln ordaysa baskı yapıyordur benim uzun süredir kaburga ağrım var sebebi de beyefendinin ayaklarını oraya diretmesi🤷♀️😅
Dilara0638 ebru_d_ sıcak havlu fln koy canım çok ağrırsa doktoruna sor belki kas gevşetici krem fln verir hamileler için uygun varsa