https://www.hizliresim.com/ikn2by2
En son 8ekim oldum regl ,1hafta var
Yumurtlamanın 20-21-22-24 cü günler yapdım bu testi , böyle gözüküyor
Aşırı ağrı var goyuslerde,karnım nedensizce şişmiş,biraz kabızlık var,tez tez idrara çıkıyorum, aşırı yemək yiyorum.
Kilo da aldım 2kilo.hamilemiyim
İlk defa hamilelik olacak onun için burdan Bilgi ediniyorum ❤️☺️ Sizləri verene şükür ☺️🥰 Tanımasam da seviyorum hepinizi ❤️☺️ Allahım gönlünüzce etsin hərşeyi 😘😘😻