Gamzelimseyma benim hoşuma travel gidiyor ama Doğumum kışa denk geliyor zaten hemen tek bi yere çıkamam travel de büyük ağır tek olduğumda nasıl yapacam diye düşünüyorum baston istiyorum ama gönlümde travel var bi yandan diyorum zaten genelde hep yanımda eşim kaynanam olacak bişey olmaz travel al içinde kalmasın diyorum