Arkadaslar merhaba sol kasikla bacagin birlestigi yer agriyor yuruken cok birsey yok ama uzandigimda bacagimi oynattgimda agriyor bunu yasayan varmi aranizda anlayamadim
Ne oldugunu doktoruma yazicam ama pimpirik gibi gorunmek istemiyorum herseye yazmak yardimci olursaniz sevirinim