Didem09 Merhabalar, bugün ikili teste gittik ve biz hesaplamalarımıza göre 12+5 sanarken, doktor 13+5 olduğunu söyledi. Siz hiç böyle bit durum yaşadınız mı?
SeyranKor Didem09 benim de 3 hafta önden gidiyordu . Şuan 2 haftaya düştü. Belirli bir haftada size şeker testi yapacaklar. Yeme içmenize şimdiden dikkat edin. Bana kimse bu uyarıda bulunmamıştı iş işten geçtikten sonra da boğzını tutmak daha zor oluyor. Şuan tatlı yemek yasak hadi okey meyve bile yasak . Bol bol yürüyüş yapın ve 2,5 lt su için
Denizyildizii Didem09 Evet. Önde yada geride olabiliyor. Bir haftada cok önemli değil. Fark 3 haftaya çıktığı zaman sıkıntı oluyor
teletabi Didem09 11+3 te girdim ikiliye 12+5 çıktı hep ilerde gidiyordu doktorum son adet tarihimi düzenledi ultrasona göre canım
Alp52 @Didem09 endişelenicek Bi durum değil ultrasonda böyle oynamalar olabiliyor genelde bebeğin boyuna göre haftasını ölçüyo doktorlar benim oğlumda 1 2 hafta önden gidiyordu şimdi 2 buçuk yaşında gayet iyi sağlıklı korkmana gerek yok ama doktoruna söyle o sana daha iyi açıklar bu durumu
Didem09 Gittiğimiz profesördü ve bana siz yanlış hesaplamışsınız, makine yanılmaz 13+5 deyince ben de şaşırdım. 2 Ağustos son regl tarihim, onun hesaplamasına göre 1 hafta önce gelecek
citlemeyegeldik Didem09 önemli olan sattır adet tarihin yani bebek gelişimi önde gitmesi boy ve kilodur önde gidebilir biraz tombik yada uzun boylu olucak demekki😊 doğum tarihini etkilemez 🌸