Sznmr aynen öyle ben normalde lazere gidiyordum ama doktorum kesinlikle gitmiceksin dedi ağda yasak lazer olduğum icin sadece jilet kullanabiliyorum. Oda 2 günde bir cıkıyor e süreklide alamiyorum eğilemiyorum artik zaten tek tük cıkıyor onlarıda cok takmıyorum yani