Ydnhld Siz de göğsünüzde baskı hissediyor musunuz? Böyle sanki uzandığımda boğazımda ve göğsümde darlık hissediyorum, çarpıntım oluyo. Sizde de oluyor mu ?
FusunF Ydnhld ben sağ tarafımda yatınca oluyor böyle sol tarafıma bir baskı oluyor kalkınca geçiyor 🤷🏼♀️
Ydnhld defneninannesiiii sanki öküz oturuyor boğazıma. Sanki yemişim yemişim de hazmedemiyomuşum gibi. 🤦♀️
marbling10 Ydnhld 10 dk yatabiliyorum sonra nefes darlığı, kalp çarpıntısı vs. Rahmin arkasındaki ana bir damara baskı yapıyormuş bebek. Anne için de bebek için de sırt üstü yatmak iyi değil o yüzden. Ama bazen yatılıyor🤷