BabyLoveeee selamm,tam 24.haftaya kadar dişçiye işim düşmeden geldim derken biraz önce dolgum düştü,mecburum dişçiye gitmeye bu zamanlarda başına gelen var mı?nasıl yapıldı
Amigurumistanne BabyLoveeee ayyy bu kadar olur 28 haftalığım bugün dişim kırıldı hemde ön dişim fenalardayim kadın doğum doktoruna gittim dış tedavisi alabilir diye yazı yazıp kaseledi dişçiye gidicem şimdi 😕😔
H_myra1 BabyLoveeee kanal tedavisi yaptırmıştı sizin haftalarda hiçbir sıkıntı olmadı kadın dogum doktorunuzdan onay almanız yeterli
BabyLoveeee Amigurumistanne bende direk diş doktorumu aradım önceden yeri hazır olduğu için sadece temizleyip doldururum,uyuşturmayız dayanırsın dedi ama ben tabikide korkuyorum🤦🏻♀️
K88_ BabyLoveeee jetakoin diye bir anestezi içerisinde Adrenalin içermediği için gebelerde kullanılıyor 🌸
K88_ mammaaa33 merhaba hayır hiç Bir şekilde acım ağrım olmadı hamilelere kullanılan anestezi kullanıldı zaten
mammaaa33 K88_ bazı yorumları okudum hamilelere az yapıyorlar canım yandı felan demişler çok korktum ben de
K88_ mammaaa33 yaaa ben hiç bir zorluk yaşamadım çok şükür hiç bir şekilde de hissetmedim bir hafta sonrada dolgusunu yaptı hatta modada aynı şekilde rahat geçti