gulnurkrms 15+4 günlük gebeyim.bugun çok ev işi yaptım ama.agir pek kaldirmadim yükseğe çok uzanmadm ama yinede baya bı ev işi yaptım karnım ağrıyor çok belim ağrıyor normalmi sizinde temzlikden sonra böyle oluyormu
Misa34 gulnurkrms Evet oluyor . Dkkat edin cok yormeyin kendinizi yavas yavas yapin gunlere yayin . Ben calstgm.icin herseyi 1 gune sgdrmaya calsiiyorum . Esim zaten hic yardmci olmaz . Tek basima yapiyorum herseyi ☹️
gulnurkrms Misa34 yani sizindemi hep oluyor böyle insan nasilda korkuyor ama işlerde mecbur yapılacak
Misa34 gulnurkrms Calisiyormusunuz sizde . Calismiyosaniz dedigim gibi hergun bi odayi temizleyin dinlene dinlene .
Acemi_anne61 gulnurkrms evet ağrı olmaz mı ama işler yapılacak diye kendinizi yorarsanız akşam karın ağrısından kasılmaktan ağlarsınız valla sizden önemli değil yavaş yavaş dinlene dinlene yapın :)