18 haftalık 2.ye hamileyim bebeğimin hareketlerini çok az hissediyorum sabah sol kasık tarafıma böyle çok hafif vurur gibi oluyo bide geceleri aynı şekilde 1 2 kez aynı şekilde oluyo bu kadar az hissetmem sizce normalmi 2. gebelikte daha çok hissediyosun diyolar benim niye böyle oldu