Ya kızlar bu devlet hastaneleri neden böyle hepsi için genel konuşamam ama doktorlar bi suratsız sanki zoraki iş yapıyorlar mesela ben 39 haftalık hamileyim sancım var nts de de çıkıyor ama açılma yok normal doğuma zorluyorlar acile gitmekten korkuyorum artık her gittiğimde çatı muayenesi yapıyorlar ve ertesi günü yürüyemiyorum neredeyse hiçbir şey yapmıyorlar 41 e kadar bekletiyorlar illa bi sıkıntısı yok bebeğin kilosu biyu gayet iyi ama ne biliyim ya paranın gözü kör olsun gerçekten özel en güzeli imkanı olan özelde yapsın doğumunu bence