Duygu_k canim gecmis olsun sana da. Ben daha 6 haftalik hamileydim soyledigimde. Kalp atisini duymamistik daha ama gidip soyledim hamile oldugumu. Hatta daha kalp atisini duymadik nolur kimse bilmesin bi tek size soyluyorum demistim. Sonra kovulunca insan kaynaklari hic bir sebep gosteremedi tabi. Neden kovuldum diye defalarca sordum kimse bisey demedi. Mudurumun yanina ciktim benden memnun degil miydiniz neden kovuldum dedim. Piskin piskin siritarak hayir cok memnundm ama is hayati bu, olur boyle seyler dedi.
Ben de gittim ise iade davasi actim. Beni ise tekrar aldilar. 1 bucuk ay kdar çalıştım ve yine kovdular:) bu sureclerde hala hamileyim bu arada. Hepsi bikac ay icinde oldu.
Simdi yine dava actim, mahkemeye uzadi bu sefer. Ekimde ilk durusmamiz var bakalim ne olacak:)