Minicikveannesi Husniye8 Ben oğlumda 38nci haftada ağdaya gitmiştim bir sıkıntı yaşamadım. Doktorumda sancın yok kendini çok kasmıyorsan sıkıntı olmaz demişti
_ipekkkkk Husniye8 Ben hiç yapmıyorum düşünmüyorum da sakıncalı dendi çok fazla öneriyorlarmış doğumu kolaylaştırıyormuş kasarsan kendini falan fila n diye sanırım son aylardada eşim istemez mahremiyete uygun değil diye o yüzden jilete devam 😊😁
badembid Husniye8 ay harika bir başlık olmuş ben de kaçıncı haftada yaptırmamız lazım merak ediyorum. Siz kaçıncı haftadasınız?
yusufalpmom Minicikveannesi süreklı yaptırıyomuydun canım ben normalde jiletle alıyordum canım doktor ılla normal deyınce bu ay aldırmayı düşünüyorum ama tedirginde olmuyorum degıl annemler başka şehirde doğumu tetıklerde tek basıma doğuma gitmek zorunda kalırım dıye
Minicikveannesi yusufalpmom Evet gebelik öncesi de hep ağdaya giderdim gebeliğimde de gittim o yüzden sıkıntı olmadı. İlk defa ise tüy dökücü kremleri de deneyebilirsiniz. Kendinizi kasmamanız önemli çünkü
Muruvet yusufalpmom daha önce hiç ağda yaptırmadıysanız veya uzun zamandır jilet kullanıyorsanız ağda sizin için çok zor olabilir naçizane fikrim yine siz bilirsiniz 🌸
Betulertugrul 38.haftamın başında yaptırdım çatı kontrolü olacagim diye. 40.haftaya giricem. Her an doğum olabilir. Kafam gayet rahat. O yüzden ağda ağda ağda diyorum 👌😊
yusufalpmom Muruvet doğum aeklı ıstegım dışında degısınce aldırayım dıyorum ama çok hassaslastı genıtal bölgem son ayımdayım galıba jilet yaparım yıne yarım yamalak
Minoo01 Husniye8 ben günüme 4-5 gün kala yaptım. Bi sıkıntı olmadı. 🤷🏻♀️ Çok kasmayıp karnını sıkmazsan sorun olmaz bence.