BurcuGnl Arkadaşlar bugün kontrolümüz vardı doktorumuz bebeğimin gelişiminin 2 hafta ilerden devam ediyor ama bunun kötü bişey olmadığını bebeğin iki hafta erken gelebileceği ihtimali anlamına geliyormuş lütfen bana fikir verir misiniz bunu yaşayan var mıdır ilk gebeliğim ne söylense takıyorum çünkü
Ozgesah355 BurcuGnl benimde 3 hafta ileride canım öyle kafana takcak bi durum yok aksine gelişimi iyi güzel yani
DnHazrlklar BurcuGnl benim de başından beri 2 hafta önden gidiyor korkma canım bir sıkıntı yoksa 38. Haftadayım nst de sancım bile çıkmıyor öyle gelmiyor yani ☺️
YAkyol Benimde iki hafta ilerdeydi cok duzenli beslendim bir haftaya dusurdum.sukur ayin 13 unde randevum var insallah o bir haftada normale donmustur insallah sizinde doner ama sekerden kaynakli degilse cok korkulacak bisey degil demisti doktorum senin elinde demisti