KucukAnne538 32 haftalığım hanımlar 24. Haftamda kanamam olmuştu progestan kullanıyorum. 2 3 gündür bel ağrım vardı biraz önce de peçeteye nokta kadar 2 damla kan geldi. Sizce korkmalı mıyım? Nedeni nedir?
buketpoyraz KucukAnne538 kan hersekilde acil durum gerektirir , belki doğum başlamış bile olabilir bazılarında doğum öncesi öyle kan gelebiliyormuş bir acile görünseniz iyi olur en azından ne olduğunu tam anlamış olursunuz geçmiş olsun
Glnnnn KucukAnne538 kanama az çok önemli değil dikkate alınması gereken bir durum önemli birşeyde olmayabilir ama muhakkak bir doktorla görüşün haftanızda az değil
KucukAnne538 buketpoyraz Nokta kadar 2 damla olduğu için korkmadım aslında pek. tedirgin olmalı mıyım gerçekten😵💫
KucukAnne538 Cicilibicili 2 damla nokta kadar olunca önemsemedim açıkcası ben 😣 Nişan olma ihtimali var mı acaba sanırım böyle bişeydi ?
buketpoyraz KucukAnne538 dediğim gibi ne olduğunu tam bilemeyiz tabiki korkmayın ama bir görünseniz en azından daha rahat olur kafanız veya doktorunuzu arayabilirsiniz .
Cicilibicili KucukAnne538 siz her ihtimali değerlendirin. Korkup strese de girmeyin ama mutlaka gidin hem içiniz de rahat eder. Nişan da olabiliyor kanlı şekilde ama o nişan mıdır bilemiyorum. Siz mutlaka bi gidin baksınlar olur mu? Çok geçmiş olsun 💜
KucukAnne538 cgnduru Sanırım gitmem gerek az olunca önemsemedim ama bu kadar kişi git diyorsa demekki bi sıkıntı olabilir Allah korusun zaman kaybetmeyeyim..😣
HavvaGuzey KucukAnne538 canım kesinlikle burda vakit harcama önemlidir yada değildir git acile için rahatlasın