Sevgi36 hiç korkma canım 4,5 ay önce spinal sezaryen oldum ben çalıştığım hastanede doktorlar anesteziciler hemşireler herkes tanıdıktı sohbet muhabbet derken bi kaç dakika sonra oğlumu getirdiler yanağıma bi yarım saate kalmadan da ben çıktım sonrasında ne baş ne bel hiç ağrım olmadı çok güzel geçti