dilaaaraozturk Merhabalar kızlar bebeğimin adını alya koymak istıyorım fakat yanına ikinci bir isimde istıyorım öneri var mı? 💋
Deletedmom_289 dilaaaraozturk benim de kızım olacak adını alya koyacam babası alican ben yağmur bas harflerimizin uyumu der susarım 😂 bence tek basına çok güzel ve anlamlı