Sancılarım başladı ama ilk doğumum diye doktorum uzun sürer dedi bir santim açılmam var ama canım çok acıyo sancımda çok ilk doğum diye evde çek hastanede yatırırsak uzun sürer dediler napsam hızlanır doğumum kolaylaşır canım acıyo biran önce açılmam olsun bitsin istiyorum