Gencanne33 26+5 günlük hamileyim ve göbegimde fıtık cıktı olanınız varmı ne yapmam gerek korkuyorum aranızda olan varsa. İlgilenebilir mi
Foodengineer Geçmiş olsun . Göbek dışa doğru değil mi . Benim de hafif öyle oldu ama doktor fıtık demedi . Şimdilik sar ilerlemesin dedi ara ara sarıyorum