Nebyaa Kıızzzzlllaaarrr. Göbekleriniz çıktı mı? Benimki ayva göbeği oldu birazcık. Acaba çok yediğim için mi aslinda çok da yemiyorum ama. Yoksa normal mi göbeğimi çıkması ayy şimdi göbeğimi görünce hamile olduğumun daha çok farkına vardım 😅🥰💕
Ranasamet Nebyaa cok normal canim bendede o siralar baslamisti suan 18 haftalik olduk bi gorsen beni sanki 7 aylik hamileyim😂😂😂😂😂
Reyhanhnm Mom6272 Canım ikili tarama testi yaptın mı doktorunuz istedi mi bu haftalarda oluyor diye biliyorum
Nebyaa Ranasamet ay çıkması çok güzel ama ya göbekten nefret ederdim suan göbeğimi bakıyorum her dakika çıktı mı diye 😅😅
Nebyaa bebeklibirisi hayır en son 7 haftanın sonunda gitmiştim. Bu gidişimde tahmin alırız diye umuyorum
Murgul Benimde 12 haftalıkken çıktı. 14. Haftamdayım bu haftaya göre çok büyük sanki bu hızla ne hale gelir bu göbek acaba 😂 biraz korkmuyor değilim şahsen Son ayında olup karnı çok şişen hamileleri görmekte ürkütüyor beni bi😐
Nebyaa Murgul olsun kuzum çıksın. Bidaha ne zaman yaşayacağız bu günleri Allah bilir tadını çıkaralım 🥰
Nebyaa Mom6272 bende bugünlerde gitcem gösterir inşallah. Çikolata falan yardımcı oluyormuş okuduğuma göre yemismiydin gitmeden önce