Bi arkadaşım vardı ve hamile olduğunu öğrendim iki gün önce hikayesinden kısaca bahsetmek istiyorum eşinde sperm sorunu ve kendinde de tüplerinin biri tıkalı biri boğumlu şekildeydi bir kere klomen iki kere olumsuz aşılaması oldu tüp bebek için yumurtaları toplandı doktor rahmini bir ay dinlendirip transferini önümüzdeki ay yapalım dedi ve kız o ay hamile kaldı üstelik o kadar umutsuzdu ki tüp bebekten bile çok umutsuzdu ki kendiliğinden hamile kaldı bende uzun zamandır deniyoruum ve hala gebe kalamadım nolur kimse de umudunu yitirmesin bi gün bizde hamile kalıcaz ❤️