Ceyhun Kılınç çok memnunum ama doğumu İlhan varank ta yapamıycam çünkü isteğe bağlı sezeryan olmak istiyorum tüpleri bağlatcam devlette malesef yapılmıyor Ceyhun bey normal doğumu burda yap 3 ay sonra gel tüplerimi bağlarız dedi ama şuan 4. Gebeliğim 3. Bebeğim 3 aylık olmadan hamile kalmışım mecburen isteğe bağlı sezeryan ve tüp bağlama işlemi yapılacak Ceyhun Kılınç çok iyi çok ilgili ama devlette olmuyor malesef😞