silakabadayi maalesef ben de naptiysam geciremedim benim gogsumde sirtimde ve alnimda yogunluktalar. Hayatim boyunca ergenlik de dahil sivilce sorunu yasamadim ve baya akneye donusen sivilcelerim var su an. İlk hamilelik belirtim sivilceydi. 21+4 deyim ve hicbir cozum ise yaramadi deniz suyu, limon, kozmetik sabunlar, sivilce karsiti kurutucu jeller bana misin demedi. Saldim ben de. 😔 dogurunca gecmesini ve iz kalmamasini umuyorum