Kızlar 20+6 günlük gebeyim hareketlerini 1 haftadır her gün hissettim nerdeyse ama bugün hiç hissetmedim sanki acaba normal mi bu haftalarda düzensiz olması idrar yolu enfeksiyonum var ara ara sancılanıyorum ama bebeğe birşey mi oldu da hissetmiyorum diye düşünmeden alıkoyamıyorum kendimi 😔