Sevgiylm34 Merhabalar 38 haftalık hamileyim açılmam ve sancım var ama maalesef bebeğim ters olduğu için cuma günü sezeryan olacağım hem heyecanlı hem stresliyim 🤲🏻
Deryaisra Sevgiylm34 benim 2 inci gebelik ilki mecburi oldu içerde gelişimini erken tamamladığı için dışarda yapması gereken ilk kakasini yani mekonyumu içerde yaptı suyum geldiğinde fark ettiler mecbur sezeryan oldum
istanbullugelin34 Deryaisra zeynep kamilde oldum 9 günlüğuz bebisim iyi masallah bende her gecen gün daha iyi oluyorum
Deryaisra istanbullugelin34 ayy imrendim bende yarın iyi olucak miyim acaba benim de cam sakurada olucak doğum tek biseyi merak ediyorum sonda taktılar mi anestezi öncesi mi takıldı en büyük endişem o🤦♀️😁
istanbullugelin34 Deryaisra sondayi anesteziden önce taktilar ameliyathaneye girmeden ama inan hic acimadı kendini kasma derin nefes al bitti gitti