Yenianne0505 36 oldum başından beri normal istiyorum ve bir kadının hiç bir sağlık sorunu riski ya da başka bir nedeni yoksa normal yollardan bebeği doğurması taraftarıyım ki neden ameliyat gibi bişeye gerek duyulsun. Çevrenizdeki insanlara çok kulak asmayın ya da çoğunluk sezeryan oluyor diye kafanızda normal doğum anormal bir durum almasın.