Kızlar merhaba ,
Bebeğim hep iki hafta öndeydi kilosu da 3500 şu an ve 37. Haftamız . Daha önce normal doğum istediğimizi söylemiştik . Bugün muayene de haftaya yani 38+4 te suni sancı verip doğumu başlatalım dedi . Yani kızlar bebekte bir sıkıntı yok şimdilik . Doktorum 40 I beklersek kilosu çok olacağı için mecbur sezeryan olmak zorunda kalabilirsin dedi . 38+4 te kilosu da 3,700 civarı oluyor o zaman tahmini gel sancı verelim olmazsa en son sezeryana alınırsın dedi . Ya benim bildiğim Millet 40 haftasında anca suni alıyor . Doktorum neden böyle bir şey istedi başına gelen var mı ne yapmam gerek şimdilik kabul ettim . Hata mı ettim ?