Rabia64 momysss kestane Bende çok yedim bebeğe faydasını bilmem ama anneye çok kilo aldırıyor kestane yedigim hafta 2 kilo almıştım dikkat etmeme rağmen
Merve_0109 momysss Bende öyle yapıyorum çünkü yediğim herşeyi oraya yazıyorum narda çok tedirgin oldum ama barda çok iyiymiş haftada bir addet yemek baya yaralı oluyormuş
kuzeyinannesiiiii momysss kız ben aşerince yoktu da hicbir yerde bulamadım eşim agacını buldu 2 tane getirdi ben 2 taneyi pişirdim yedim bugün Manisaya gittim orda vardı baya aldım yarın pişirip yicem🙈🙈😂
momysss Merve_0109 burdan daha detaylı bilgi edinirim diye buraya yazıyorum canım elbet araştıranlar vardır detaylı diye ondan:)
Fundabshn Bende biraz önce aşerdim eşime söyledim almaya gitti bulmadan eve gelme dedim inşallah bulur 😂💕