istanbulluanne Gamzebatuhan Alaz erkek ismi değilmi zaten. Bide bende Ateş koyucaktm hocaya danıştım kesinlikle koymayin dedi 😒 cocuklar isminin anlamını taşır dedi seytan atesten yaratilmistr falan dedi daha bi sürü sey dedi o yüzden vaz gectik bzde 😔
Gamzebatuhan istanbulluanne alaz hem kız hem erkek ismi ben ateşi koymayı düşünüyorum çünkü bana göre Ateş korkulucak değil cesareti temsil eden kelime 😊 banada herkez koyma diyo ama koyucam 😊
Berfin002 Bizde eylül dedik araştırdım dinen sakıncası yok ama anlamı içime sinmiyo bi ara kurmayalım dedim eşim yok dedi eylül olucak illa bilmiyorum