YaseminKurt merak ettim baktım ben de :) şöyle bir açıklama var faydanıza olabilir. “ İbrani takviminde İlul veya Elul diye telaffuz edilir. İsmini Babilceden alır ve Akadca "hasat" anlamına gelir. Roma'daki adı Latince 7 anlamına gelen "septem" den gelir. O zamanlar Mart, yılın ilk ayı olduğu için böyle denilmiştir.”