Kizlar normal doğumdan kaç gün sonra eski sağlığınıza kavustunuz? Oturup kalkmak yürümekten bahsediyorum. Cinsel ilişki konusunu merak etmiyorum, su an benim merak ettiğim ne zaman rahat oturup kalkabilecegim, ne zaman eskisi gibi hareket edebileceğim.
Benim mi canim kıymetli yoksa herkes mi benim gibi merak ediyorum.
Ben hala oturamiyorum, dikişlerim eridi ve dikiş yerim kapandı sayılır ama hala pembe renkte ve hassas acıyor. İlk dikişlerim açıldığı için iyileşme surecim uzadı, haftaya 40imiz çıkıyor inşallah ama ben hala yatar vaziyetteyim. Memelerim yara olduğu için de bebeği kucaklayamiyorum hala. Acaba bir tek ben mi böyleyim yoksa benim gibi geç iyilesenler var mı? Normal doğumun iyi yanlarını anlatanlar hiç iyileşme sürecinden bahsetmemisti bana hastanede ebeler filan. Burda pozitif normal doğum hikayesi paylaşan arkadaşlar sonrası nasıl oldu hemen toparlandınız mı? Tavsiyeleriniz neler? İç ve dış dikişlerim vardı ictekiler düştü akıntı ile beraber. Yeniden atılan diş dikislerimin uzerinden de 23 gün geçti. Dogurmak anne olmak çok güzel ama sonrası bir tek benim için mi zor merak ediyorum. Eşim ve kayınvalidem bana bakıyor bebeğe bakıyorlar. Her gün dikiş yerimi havalandiriyorum doktor yaramın çabuk toparlanmasi için madecasol krem yazdı kullanıyorum.
Doktor çok beyaz tenli olduğumu bu nedenle yaramın geç iyilestigini söyledi.
Tecrübelerinizi can kulağı ile can gözü ile okuyacağım 🥰