Kızlar merhaba yeni kürtaj oldum 12. Haftada düşük yaptım rahimde perde olduğu için ama ameliyat düşünmüyorum riskli olduğu için şimdi tekrar denemek istiyoruz eşimle eğer bundada düşük veya sıkıntı yaşarsam ozaman ameliyat olucam kürtajdan sonra ne zaman hamile kaldınız ben hiç beklemek istemiyorum 😏