Ozlem42 Adetim 2 gün gecikti adet günü test yaptım negatif iki gündür aşırı bel agrısı karın agrısı ve göğüs hassasiyetim var teste çıkmayıp kanda gebelik çıkan varmı ?
Herseyinhayirlisi75 Ozlem42 1 haftaya kadar gecikme normal sayılıyor geç dollenme de olabilir kuzum 4-5 gün sonra kan ver derim 🥰
Herseyinhayirlisi75 Ozlem42 düzenli olunca adet insan daha da umutlaniyor bende hamileligimde adetim geçince direk anladım benimde düzenli ve belirtilerim de vardı dualarım seninle hayırlı haberlerini bekliyorum hamilesindir inşallah kuzum 🥰
Ozlem42 Herseyinhayirlisi75 bende bursadayım pembe maviye gidiyordum 1 yol bebegim olmadı sonra medicanaya gittim doruk hastanesine gittim orada bir doktor vardı Harun şimşek İnstagramdan bak ona gidecegim Allah izin verirse 2 ay içinde bebegim olmaz ise tüp bebek zaten kontrollerimde yine ona gitmeyi düşünüyorum