sevgitekes seninde mi ilki kız canım bunun merakla ilgisi yok ki oğlum olsaydı kız isterdim dediğin gibi ne yoksa gönül, onu, istiyor 😊 İlla olsun yada kız çıkarsa yatak döşek düşerim hayata küserim diye bişey yok, yani Sağlıklı eli ayağı düzgün olsun evlat evlartır😍 ikiside baş göz üstüne. Kızımın tırnağını kimseye değişmem. Benim için çok, kıymetli.
Devlette söylemiyor diye bekliyorum, ay sonu gidicem ozamana kadar net bişey söyler. Söylemezse özele gidip öprenicem artık. Kızımda 7 ay bekledim netleşene kadar.